reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Sára Kvietková

Sára Kvietková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bytosť milujúca svoju rodnú reč a (snáď) občas vtipný človek s postrehom karasa zlatého.Mimochodom - viem, že nič neviem. Zoznam autorových rubrík:  Postrehy či postrachySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Homo homini lupus

Sára Kvietková

Homo homini lupus

Neviem kam, a čo sa to vlastne deje, avšak jedno viem - svet niekam rýchlo speje. Občas mám pocit, že je vôkol nás len hnus, však oddávna platí: Homo homini lupus.

  • 10. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 581x
  • 2
Majka, myslíš, že som Ťa našla?

Sára Kvietková

Majka, myslíš, že som Ťa našla?

Je to zvláštne, keď spoznáš človeka v zlom svetle a potom si s veľmi zveseným nosom uvedomuješ, že nie je vhodné dávať na prvý dojem. Na chvíľu sa zahanbíš a potom sa z toho tešíš, pretože začneš človeka spoznávať z toho druhého uhla pohľadu. Ale aj tak sa Ti chcem ospravedlniť za to, že som si Ťa vykreslila v inom svetle, než aká skutočne si. A ešte Ti chcem povedať, že inak ako Majkou by som Ťa už dnes určite nenazvala.

  • 22. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 700x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu